torsdag 20. august 2009

www.next.co.uk ENDELIG

ENDELIG....har vært så MYE innom denne nettbutikken og kikket på alle de flotte klærne de har. MEN,de har dessverre ikke sendt til NORGE.
Gikk innom siden der i dag...og hva får jeg SE.....jo,de har begynt og sende WORLDWIDE .....IIIIhahhaahahahha!!!
Så en liten bestilling fra meg,på en strikkejakke til Matilde,ble det gitt.
Greit og teste ut åssen det funker...hvor lang tid de bruker osv....så var jeg også igrunn veldig spent på porto....Ble POSITIVT overraska der også...KUN 5 € i shipping.

Så nå skal jeg telle dager og se hvor lang tid det tar,før jakken ligger i postkassa :o)

Gå inn på http://www.next.co.uk/

4 kommentarer:

Pernille sa...

Utrolig stilig design du har fått deg her nå ;-)

Hege sa...

Takk for det Pernille :o)

Anonym sa...

Oj, masse fint der :D

Klem Siw

Hege sa...

Jepp...her er det masse fint :o)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥