søndag 16. august 2009

Skolestart og hverdag igjen!

I morgen er det skolestart igjen....og ENDELIG hverdag! 9 uker sommerferie er igrunn veldig lenge,selv om det har gått overraskende fort også.

Men tror både liten og stor her i heimen,synes det skal bli godt med litt rutiner igjen.

Her på Revetal virker det igrunn som høsten er på plass (det har den vel igrunn nesten vært siden 1.juli men)...Det er kaldt om kveldene,og det blåser,og drysser fra trærne.

Så er nok ikke lenge til vi kan tenne opp stearinlys,og ikke minst fyr i peisen.....(kremt! Kanskje på tide og gjøre den ren etter vinter'n nå da ).

På fredag,var jeg på Jahn Teigen show på Oseberg Kulturhus her i Tønsberg....Fy søren så bra det var....det kommer jeg til og leve lenge på gitt. Ikke ofte jeg er ute på sånne ting...men har hørt rykter om at Robbie Williams skal ut med nytt album i NOVEMBER...og hvis han skal ut og ha turne da...JA,da skal jeg på den konserten...Koste hva det koste vil.

Men nå for denne damen gjør klar skolesekken til Mats Fredrik....gleder meg til og følge han opp på skolen i morgen!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥