onsdag 6. mai 2009

Nytt antrekk til konfirmasjon og 17.Mai

I dag bare måtte vi ta turen til byen og få kjøpt kjole og sko til Ulrikke.

Til helgen er det jo konfirmasjon for Pernille,og helgen etterpå er det allerede 17.mai...HURRA!

Og denne shoppinga gikk som en drøm...første butikken vi var i,der fant vi jammen antrekket,ikke værst??? Og butikken vi fant antrekket i var på X-company. Og skoene fant vi på Økonomi sko. Veldig glad at det gikk så greit...og at store jenta mi er sååå fornøyd selv ❤

Flotte jenta!
Mamma'n synes hun blei kjempe
fin.

Her er skoene...Blir nok litt uvant og gå i høye hæler,
men tenker det går seg til jeg :o)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Fine fine jenta=)))klemmer fra jannikka=)

Gro sa...

Kjemp fin var hun, men synes jo hun kunne sett litt mer fornøyd ut på bildene da. hihi

Vibeke sa...

Så utrolig flott hun var i det nye antrekket! Bra shoppa! :)

Anonym sa...

Flotters kjole du har fått deg, Ulrikke. Gleder meg til å se deg på lørdag :D

Klem tante Siw

Anonym sa...

Det var virkelig ett pent antrekk.Jenta er jo like pen.
Hilsen Svigermor

Elisabeth sa...

Sånn kjole har jeg, bare at båndet rundt midjen og mønsteret er sort i stedet for rødt:) Hun ble veldig fin!

Elisabeth sa...

En riktig god helg til deg og dine også! Jeg krysser fingrene for sol og at termostaten bikker over 20grader- DET hadde vært deilig det.

Fotograf Trine Bjervig sa...

Fin du er Ulrikke :)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥