søndag 22. mars 2009

Søndag-Søndag-Søndag

Matilde og Henrik lager kake ute
i snøen

Blid og fornøyd

hmmmmm...

en tankefull Henrik


Så fin gutt i strikketøy fra oldemoren sin.

Mere kakelaging
Da var det Søndag,og helgen er atter engang snart over....dessverre!
Hva har vi gjort denne helgen...tja,må nesten tenke,hihi.
Fredag bare slappet vi av med norske talenter på Tv2,og menyen besto av Pita
med skinke og masse andre godsaker.
Lørdag kjørte vi en tur ned til Tønsberg,hvor jeg byttet dressen jeg hadde kjøpt
til Matilde,så nå ble det ny Reimadress i 98,så nå er hu allerede klar til neste
vinter....og håper det er LENGE til........
Etter og ha stått lenge i kø på Barnas Hus,kjørte vi en tur bort til Siw og Morten
for og hilse på...var lenge siden jeg hadde vært innom der....så det var jammen meg
på tide at jeg fikk se at de hadde malt stua si....blir veldig bra,og gleder meg til og se
de er ferdig med og pusse opp de andre tingene hjemme...keep up the good work!!!
Så bar det en tur innom Xtra Leker,hvor ungene fikk velge seg en liten leke hver...det
var stor stas. Så var det bare og komme seg hjem for og handle inn litt mat til kvelden.
Fytti katta og fort en sånn dag går,når man er litt på farta og gjør noen små ærender.
I går kveld kosa vi oss med Wok,mens vi så på det Store Korslaget,og jeg må si jeg blir
imponert over hva flere av disse klarer og få til...skikkelig flinke.
Så er det Søndag i dag da...sukk! I dag har vi tatt det helt med ro her på morran. Ulrikke har sovet nede hos tante Gro,for hun har vært "barnevakt" for Nickolai,og de 2 minste våknet
her oppe mellom 8-9 i dag. Jeg har endelig fått farget håret igjen...for den ettervekstensom var
der var neimen ikke pen.Så etter Matilde og jeg var ferdig med dusjing og bading,var det tid for ut og leke litt...
Jan Vidar og jeg hakker og hakker i denna isen på utsida her,men nå har vi så vondt
i armene,at vi må drøye ett par dager før vi fortsetter tror jeg ,skikkelig au au i armene nå!
I skrivende stund regner det faktisk litt ut,Jan Vidar står på kjøkkene og lager Stroganoff gryte,Matilde leker med dokka si,Ulla leser på prøve hun skal ha i morgen (Lykke til)
Mats Fredrik er nede hos naboen og leker...og jeg,ja jeg sitter her og prøver og oppdatere
denne bloggen.....!
Ha en fortsatt fin Søndag....det skal vi. Gleder meg til Himmelblå på tv...og deretter Fritt Vilt 2 :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Herlige bilder ehege=)) jeg har en tanke full sønn gitt heheh det ene bilde ser det ut som han ikke har tenner heheheheh=))klemmer fra nabon=)

Elisabeth Helland sa...

koselige bilder du har lagt ut her av lille-mor... duuuu, det pannebåndet hun har, har du oppskrift på det? sånt et må jeg ha til eldstemor her i huset..hihi...ha en fin fin uke videre...

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥