mandag 5. januar 2009

Hverdag igjen....

.....Og det er igrunn DEILIG!....Merker at man kommer i ett litt "feil" modus med langfri.
Sene kvelder,og late morgninger....Ikke at det IKKE er deilig altså,misforstå meg rett :)....Men i lengden blir det litt mye av det gode.
Så i dag kom ungene seg avgårde på skolen,mannen på jobb...Og Tiril kom og var sammen med Matilde og meg....
I dag har jeg gjort om på rommet til Mats Fredrik og Matilde....blir aldri fornøyd med det rommet der....Grrrrrr,HATER skråtak. Men det ble bedre resultat enn hva det var i utganspunktet. Så har jeg fått bestillt Bergans jakka til Ulrikke...og den er etterlengtet veit jeg.
Lurte litt rundt på nettet,og fant den på "tilbud" til 2500,-.....istedet for 3600,-. Så da ble jeg litt fornøy med meg selv....Og det skal nevnes at hun kjøper jakka all by herself. Ønsket seg penger til jul,og med en inkomst der på over 4000,-....så blei det BERGANS jakke. Så nå får vi bare vente og se når det kommer hentelapp i posten.
Ha en fin fin uke alle som titter nesa si innom her...Og du,legg gjerne igjen en kommentar,så jeg ser du har vært her ;)

8 kommentarer:

Lone sa...

Oi for ei knall tøff jakke jenta har kjøpt seg =)
Grattis til Ulrikke!

Hege sa...

Takk for det Lone.
Hun vet hva hun vil ha denne jenta skjønner du ;)

Gro sa...

Kjempe fin jakke, hun er jo ikke noe særlig klar for å få den da. hihi

Anonym sa...

Åå, den jakka var jo bare knall fin...Ble litt misunnelig jeg nå, hehe...Grattis Ulla...

Vibeke sa...

Ja, kjekt å komme tilbake til hverdagen. :) Her startet skolen i dag. Her sitter jeg og kikker i blogger og koser meg med en kopp med kakao. :)

Fin jakke!! :)

Ha en fin dag. :)

Anonym sa...

Oj, oj den var skikkelig lekker da. Skjønner godt at Ulrikke har lyst på den :-)

Klem Siw

Monica sa...

Oj, det var en kul jakke! Så deilig å finne den billigere da, sånt kan vi like :)
Du, jeg har forresten en venninne som er fra Revetal jeg, hun har flyttet tilbake dit nå med mann og barn, bygd hus og greier...kanskje du vet hvem det er...?

MN sa...

Så supertøff jakke. Den blir ho nok kjempefornøyd med :-)

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥