tirsdag 14. oktober 2008

Ikke så lenge igjen av Oktober før det er November..og vips så er det ...

~♥~♥~♥~♥~♥~DESEMBER ~♥~♥~♥~♥~♥~



Men heldigvis er det litt tid igjen.....For her skal det i år handles inn til 3 julekalendere,det blir jammen meg 72 pakker det. Jeg får trøste meg med at jeg er da hvertfall igang,men laaaaaangt fra ferdig. Og så er det jo ett dryss av julegaver som også skal handles inn. Der er vi også i gang.....eller "vi"??? Det er jo ikke "vi" som handler inn julegaver,det er jo JEG....:ler: Like moro hvert år dette her,når mannen i huset lurer på hva vi har kjøpt til hver og en enkelt.

Men skal nå inrømme det også jeg da....jeg koser meg jo med oppgaven også. Shopping er jo MORO :) (hvertfall så lenge man vet hva man skal handle til hver og en)

Men folkens! Det er som sagt ikke lenge igjen til kalendertid nå....og vi går en koselig tid i møte,ingen tvil om det.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥