torsdag 1. desember 2011

Julekort bestilling

Da var det 1. Desember folkens...og vi går skikkelig inn
i dette årets julemåned .

Nå er bildet til julekortet klart..så nå lurer jeg bare på hvor jeg skal bestille fra.
Har du ett godt tips til ei fin side med flotte kort og attpåtil
gode priser???

Her ser du fjorårets julebilde 
Våre 3 flotte barn.

Har barna fått åpnet kalendren sin i dag?
Her har jeg ikke rukket å pakke alle gavene enda,
så det får jeg gjøre i kveld. 
Har fått kjøpt likt papir til alle gavene,så da blir det nok så flott atte :o)

HO-HO...DET ER DESEMBER DERE !


6 kommentarer:

Linn sa...

Så fint fjorårets bilde var da :)
Årets er sikkert like bra!
Har ikke kommet så langt selv :(

Therese sa...

Kjempefint bilde! :-)

Her har vi ikke unger på fulltid, så de får en liten pakke i julestrømpa si de dagene de er her. Funker som ei kule, og dermed gjorde "Kalendernissen" sitt inntog, vettu :-)
Man må være kreativ og improvisere når situasjonen ikke er A4.

Jula er offisielt i gang. :-)

Klem!

mineenglersmå sa...

God Jul!!!!! Jeg syns at bildet var kjempe fint.....:-)Hvem legger vegger vel vel merke til at det evt er det samme som i fjor bortsett fra evt besteforereldre¨? Jeg syns du skal finne et fint bilde av barna ogbare slappe av!!!du har det så fintg ellers så....:-) kos deg!!!

Elisabeth Helland sa...

så herlig et trekløver dere har....kjempefin "setting" til bildet også.... :o) ha en finf in dag du og dine

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fint bilde!

Vi har brukt nfoto.no i flere år vi, bygger opp kortet selv, gjør det enkelt, med bilder fra året som gikk. ;)

Størstepia sa...

Herlig bilde fra i fjor!!
Jeg har rett og slett laget en kollasj i Picasa og fremkalt de som vanlige bilder på Japan foto! Mye billigere;)!
Klem

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥