torsdag 21. mai 2009

Langhelg

Da var det LANGHELG. Passer veldig bra når man føler seg litt sliten :o)
I går kveld var vi en gjeng som dro på Tønsberg Messa for og få med oss årets høydepunkt...og det var jo såklart ALEXANDER RYBAK . Han er utrolig flink til og synge og spille på denne fela...men musikken han spiller fenger ikke veldig,ihvertfall ikke meg og min sønn :o)....MEN det skal jo sies at vinnerlåta er utrolig bra da,og stemninga ble STOR...

Det var noen meget slitne barn som satte seg i bilen i 22:30 tiden...var ikke mye tull og tøys da,hehe.

Nå har vi Nickolai ett par netter på overnatting,for Gro har reist på hyttetur frem til Søndag....jammen meg noen som har det gitt...Håper det blir vår tur snart til og ha FRI!
Så i morgen kommer Mamma,for da skal hun være sammen med Nickolai...det blir koselig :o)

I dag har vi vært i Teieskogen sammen med Trine...hun skulle ta noen bilder til en eksamens oppgave....Gleder meg masse til og se hvordan bildene blir.

Ønsker dere alle en kjempe fin helg,og håper dere klarer og nyte den,før den allerede er over.



0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

♥Så hyggelig med kommentarer,og at akkurat DU vil legge igjen en liten hilsen her hos meg ♥